Od oltáře do Santiaga aneb 3300 km pěšky

24.08.2023

3327 km pěšky, 103 dnů, 5 států, 2 úhly pohledu I tak by se dala popsat naše svatební cesta. Od prahu našich dveří v Kuřimi u Brna jsme se vydali k Atlantiku. Prozradíme co jsme všechno prožili a přežili a jestli byla v něčem přínosná, nebo to byl jeden velký omyl.

Jana:

Vždycky jsem chtěla na pouť do Nepálu a často o tom vyprávěla Lukášovi. On ale zásadně vstřebává pouze polovinu informací, které mu říkám. V hlavě mu utkvělo slovíčko "pěšky" a začal plánovat pouť do Santiaga! Hodinky, holinky... vždyť je to jedno. Dali jsme výpověď, měli svatbu a čtyři dny na to jsme vyrazili. "Navigátorův" orientační smysl selhal už u Brna, ale říct jsem mu to nemohla. Jak se mi podařilo ho nezabít, když v noci snědl poslední kostičku čokolády? Jak jsem zvládla jeho obsesivní sbírání razítek? A jak se mi usínalo u rozmáčející se hromady hnoje? Prásknu všechno.

Lukáš:

Představa 103 dní po boku mé manželky u mě doteď vyvolává sevření hrudníku. Mnoho poutníků vyráží s cílem najít smysl života. Já měl laťku níže, dojít a hlavně přežít! Povím vám o tom, jak se to nakonec povedlo, o tom, jak Janča vynalezla nový sport - vrh krosnou, o tom, jak posunula hranici své vlastní nesnesitelnosti, ale i o těch hezčích věcech (mezi které bych psaní knihy ve dvou rozhodně nezařadil!).





Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky